Kemaafan Terbuka, Seikhlas Hati~





Sesungguhnye tiada manusia yang sempurna di dunia ini,
pasti ada yang melakukan kekhilafan tak kira kecik atau besar,
dan begitu juga aku dan aku akui aku tidak sempurna
dan banyak melakukan kekhilafan...


Yess!
mungkin secara SENGAJA mahupun TAK SENGAJA,
aku telah melukakan, menyakitkan hati mereka2 di sekeliling aku,
pada keluarga,
pada saudara,
pada kawan,
pada sahabat,
pada kekasih hati...

Sorry For EVERYTHING,
Maaf untuk SEGALANYA...

yang,
DIsengajaKAN,
TERsengajaKAN,
Dengan Sedar,
Tanpa Sedar....

untuk,
segala UMPATAN,
segala MAKIAN,
segala KEJIAN.



+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

SPECIAL NOTE :

KEPADA KELUARGA TERCINTA :
Maafkan segala keterlanjuran kata2 dan perbuatan Ella selama ini,
dari dilahirkan sehingga kini, semoga Abah & Mama memberkati hidup baru yang bakal dijalani
nanti. Membantu dan memberi tunjuk ajar menjadi Isteri terbaik dan disayangi.

KEPADA BAKAL SUAMI :
Maafkan segala2 perlakuan kasar diri ini,yang terkadang kala ikut sedap mulut bercakap,
maafkan saya...bimbinglah saya untuk berubah kepada lebih baik dari hari ini.
maaf andai tidak mempamerkan rasa Cinta dan Sayang kepada dirimu kerana aku berpegang teguh pada prinsip terbaru ku -
"Hanya Cinta Setelah Akad"
Maaf kerana dirimu menjadi mangsa atas kemelampauan mereka2 yang terdahulu membuatkan aku terluka..
InsyaAllah, selesai sahaja kita diAkad Nikah, aku akan membuka Hatiku hanya untukmu~


KEPADA SEMUA :




~S.O.R.R.Y~

✿◕ ‿ ◕✿ BERRYlixious ✿◕ ‿ ◕✿

1 comment:

Anonymous said...

Terharu bace....
Selamat Pengantin Baru Kawan!

Setiap manusia tak terlepas dr melakukan kekhilafan~

Popular Posts

©HAK MILIK TERPELIHARA Berrylixious