Mata Ku Yang Cantek!





Oke,
entry kali niy bertajuk -
"mata ku yang cantek!"

hakikatnya,
bukan lah secantik niy pown mata aku,
tp, skang bila aku tengok cermin mata aku nampak lain dr bese,
sebabnyer semalam aku menangis lebat2 sampai tido kepenatan...

n bile bgn dr tido aku rase mata aku da sepet dr biasa,
bila dimekup lagi la nampak lain...

ouh,cm menarik lak mata skang niy,

nk nangis tiap2 malam la boleh???

=_="

Kenapa aku menangis ea??
sebab nyer aku terlalu sedih,
sedih yang teramat n tekanan yang maha dasyat...

tp,xpe,arini aku dah pulih sepenuhnyer...

aku xnak pk hati n perasaan org lain dah,
lebeh baik aku jaga hati dan perasaan aku sendiri..

gile ke org nak lukakan hati n perasaan dye sendiri??
xade oke!

so,enuff now!

i'm pretend to be da most eva SELFISH GIRL ryte now~




bubye! =P

✿◕ ‿ ◕✿ BERRYlixious ✿◕ ‿ ◕✿

No comments:

Popular Posts

©HAK MILIK TERPELIHARA Berrylixious