Purdah dan Tudung Nikah di MyHannah




Hello Peeps!

Cantik! Menarik! Sopan!

3 perkara yang ader kat kepala otak niy masa tgk pic2 kahwin Sari Yanti..
and dr sini lah timbul minat aku yang kaw2 nk bertudung cam niy tyme akad nikah nanty....

Opss!
Niy xdikire tudung,dye cume berpurdah,
tp saya akan bertudung habis tyme nikah nanty~

Cantek kan??

alal2 puteri arab gitu!
Makeup mata main peranan besar kalau nak bergaya cam niy...
hopefully akak CT nanty wat yang terBaek!

[sbb...agak susah untuk makeup org kulit gelap macam aku!]

-_-"



Siyesly aku dah jatuh cinta pandang pertama tyme tgk gambar niy dulu!
hait! bukan pada Sari Yanti oke,pada fesyen dye jerk....

[sejujurnye,aku xminat Sari Yanti...sorry! sbb dye SOMBONG!]




Part niy lah yg aku idam2 kan!
ngeeehehehehe~

Sila ke :
MyHannah Boutique
kat Seksyen 7, Shah Alam, Selangor.

segala macam Tudung,Veil,Purdah pown ader jual kat sini,
nak tempah pown bleh.....
rekaan dye SIMPLE tp MENARIK.

Kat sini gak lah jumpe purdah yg sesuai ngan kaler baju nikah...
yeay!





✿◕ ‿ ◕✿ BERRYlixious ✿◕ ‿ ◕✿

3 comments:

Mimin said...

wah!!! cantik! skg byk mase nikah gune theme arabian kn

Berry Bee said...

yup!
sebab mcm cantik dan ala2 sopan gitu...
hehehe....

Anonymous said...

Chantik sangat2!

Popular Posts

©HAK MILIK TERPELIHARA Berrylixious